NEO
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 1769
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:23, 02 Wrz 2013 Temat postu: Posiedzenie 29.08.13 |
|
|
Na blogu opis ostatniego posiedzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużą część posiedzenia zajęła dyskusja nad kwestią możliwości demontażu kaloryfera z kuchni. Wydaje się sprawa z pozoru błaha i prosta, a jednak nie. Jest wiele czynników, które wpływają na tę kwestię. Przede wszystkim standard cieplny danego budynku, to czy kaloryfer jest podłączony do osobnej wiązki cieplnej, czy zespolonej z innym pokojem, ile osób w pionie usunęło kaloryfer, wiek budynku i typ infrastruktury. Spółdzielnia więc nie może wziąć na siebie jednoznacznej odpowiedzialności za taką zgodę. Z dyskusji wyniknął wniosek, że w każdym przypadku może być inaczej. Sprawa będzie analizowana dalej przez zarząd.
Poza tym rada zajęła się dość wysokimi kosztami obsługi prawnej. W dużej mierze są to koszty związane z windykacją. Niestety nie było p. Janasa, więc nie mógł udzielić wszystkich wyjaśnień w tej sprawie, a dokumentacja nie była wyczerpująca. Prezes Pykało został zobowiązany do nadzoru nad windykacją i zmianą jej struktury, bo obecnie wszystkie sprawy z tego zakresu trafiają do kancelarii.
Komisja ds. przekrętów w tej chwili pracuje pod auspicjami p. Piotrowskiej. Skoncentrowała ona uwagę na kilku najbardziej widocznych i najlepiej przygotowanych tematach. Poza tym zainteresowała się 1 dodatkowym wątkiem, związanym z wieloletnim, zasłużonym współpracownikiem spółdzielni na inwestycjach.
W kwestii zbycia majątku zarząd poinformował, że znalazł się nabywca na 1 mieszkanie na Belgradzkiej. Poza tym dyskutowano o możliwych środkach marketingowych w celu zachęcenia do zakupu przy relatywnie niskich nakładach.
W sprawach różnych przeczytano korespondencję do RN z żółtej teczki. Mam nadzieję, że rada będzie to robić regularnie na każdym posiedzeniu.
Poza tym omówiono: działanie działu technicznego, administratorów, problemy z odbieraniem telefonów i jak temu zaradzić, zieleń, sprzątanie, ścieżki, dziury, konflikty sąsiedzkie, wniosek mieszkańców i naprawy na Lanciego 10g, Biedronka, wentylacja Carrefour. Zarząd do następnego posiedzenia ma też przedstawić porównanie rozliczeń w poszczególnych działach za okres do 30.06.12 i do 30.06.13 oraz przedstawić porównanie przetargów na wykonanie balkonów i sprzedaż mieszkań za stępnia i teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|